top of page

Executive Interview : Warapairin Thanawarissaporn



ຈາກບົດບາດນາງງາມສຸດແຊບຈັດຈ້ານ ໃນລະຄອນ “ສົງຄາມນາງງາມ” ທີ່ດັງປ້ຽງປ້າງ ສາວງາມໜ້າໃສບໍ່ວ່າຈະໄປໃສມາໃສກໍມີແຕ່ຄົນຮັກ ແລະ ຊື່ນຊົມໃນຄວາມມີAura ທີ່ເປັ່ງປະກາຍ ເພາະໃນຊີວິດຈິງບໍ່ພຽງແຕ່ມີດີກຣີເປັນທາຍາດພັນລ້ານເທົ່ານັ້ນ ແຕ່ສາວອາຍຍັງເປັນສາວທີ່ໃສ່ໃຈເບິ່ງແຍງສຸຂະພາບ ແລະ ຮູບຮ່າງຂອງຕົນເອງໄດ້ດີທີ່ສຸດ ໄຂມັນແມ້ແຕ່ໜ້ອຍດຽວກໍບໍ່ມີໃຫ້ເຮົາໄດ້ເຫັນ ຫຼ້າສຸດສາວອາຍໄດ້ເປີດທຸລະກິດໃໝ່ໃນຊື່ Brand “ປະກາດຟ້າ”ຊາວ WOW Magazine Society ພາດບໍ່ໄດ້ແນ່ນອນກັບເຄັດລັບຫຸ່ນດີຫຸ່ນງາມຂອງສາວຄົນນີ້


จากบทบาทนางงามสุดแซ่บจี๊ดจ๊าด “ บีบี ” ในละคร “ สงครามนางงาม ”ที่ดังเปรี้ยงปร้าง “อาย วราไพรินทร์ ธนวริสพร ” สาวสวยหน้าใสที่เดินไปไหนมาไหน ก็มีแต่คนแอบปลื้มและชื่นชม ออร่าเปล่งประกาย เพราะในชีวิตจริง ไม่เพียงแต่มีดีกรีเป็นทายาทพันล้านเท่านั้น แต่เธอยังเป็นสาวที่ดูแลสุขภาพและรูปร่างของตัวเองได้ดีมาก ไขมันสักนิดก็ไม่มีโผล่มาให้เราได้เห็น ล่าสุดสาวอาย ได้เปิดธุรกิจในชื่อแบรนด์ “ประกายฟ้า” ชาว Wow Magazine Society มีหรือจะพลาด เคล็ดลับระดับเซลล์ของสาวงามขนาดนี้

ก็คือจะต้องสวย มีสมอง และมั่นใจในตัวเองด้วยค่ะ


ແມ່ນຈະຕ້ອງງາມ ມີມັນສະໝອງ ແລະ ໝັ້ນໃຈໃນຕົນເອງພ້ອມ

ທຸກມື້ນີ້ຄົນລຸ້ນໃໝ່ຫັນມາສົນໃຈສຸຂະພາບຕົວເອງຫຼາຍຂຶ້ນ ເຮົາມີວິທີເບິ່ງແຍງດູແລສຸຂະພາບຕົນເອງແນວໃດແດ່?

ອາຍເລືອກຮັບປະທານແຕ່ສິ່ງທີ່ມີປະໂຫຍດ ແລະ ປອດໄພເຊັ່ນ: ຜັກສົດ, ໝາກໄມ້ສົດ ແລະ ຈະຕ້ອງອອກກໍາລັງກາຍເພື່ອກະຊັບຫຸ່ນຂອງເຮົາໃຫ້ງາມ ເພາະມັນຈະຊ່ວຍໃຫ້ເຮົາເບິ່ງແລ້ວເດັກລົງ ແລະ ອ່ອນໄວອີກດ້ວຍ


ทุกวันนี้คนรุ่นใหม่หันมาสนใจสุขภาพตัวเองมากขึ้น เรามีวิธีดูแลสุขภาพตัวเองอย่างไรบ้าง

อายเลือกรับประทานแต่สิ่งที่มีประโยชน์ ปลอดภัย เช่นผักดิบ ผลไม้สด และจะต้องออกกำลังกายเพื่อเฟิร์มหุ่นสวยของเรา เพราะมันจะช่วยให้เราดูเด็กและอ่อนเยาว์ไปนาน ๆ ด้วยค่ะ


ຊີວິດໃນວົງການບັນເທີງ ຫຼື ຊີວິດຂອງນັກທຸລະກິດ ສາວອາຍຄິດວ່າແບບໃດມີຄວາມທ້າທາຍຫຼາຍກວ່າກັນ?

ມັນກໍມີຄວາມທ້າທາຍຄົນລະແບບ ເພາະໃນວົງການເຮົາຄ່ອນຂ້າງເປັນກາງ ຈະເຮັດສິ່ງໃດມັນກໍລ້ວນແຕ່ມີຜົນຕໍ່ຄົນທີ່ມັກໃນຕົວເຮົາທີ່ສໍາຄັນເຮົາຕ້ອງງາມ ແລະ ດູດີຕະຫຼອດເວລາ ຜົນງານທີ່ອອກມາທຸກຄົນຕ້ອງປະທັບໃຈເຮົາ ເພາະມັນແມ່ນຄວາມສາມາດທີ່ເຮົາຖ່າຍທອດໃຫ້ທຸກຄົນມີຄວາມສຸກໃນດ້ານທຸລະກິດ ເຮົາຈະເປັນຕົ້ນແບບໃນການຫາຜະລິດຕະພັນ ເຮົາຈະຕ້ອງຄິດວ່າຈະຫາສິ່ງທີ່ດີ ແລະ ມີປະໂຫຍດແນວໃດ ເພື່ອໃຫ້ທຸກຄົນໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດສູງສຸດ ທີ່ສໍາຄັນຈໍາເປັນຈະຕ້ອງສຶກສາພຶດຕິກໍາການຮັບປະທານ ແລະ ສັງເກດເບິ່ງວ່າມີປັດໄຈໃດແດ່ທີ່ເຮັດໃຫ້ຄົນມີໄຂມັນໜ້າທ້ອງ, ຕຸ້ຍງ່າຍ ແລະ ມີອັນໃດແດ່ທີ່ຈະສາມາດລະງັບ ແລະ ຊ່ວຍສົ່ງເສີມໃຫ້ພວກເຂົາໄດ້ຮັບປະໂຫຍດສູງສຸດ ເພື່ອໃຫ້ກັບມາມີຫຸ່ນງາມສຸຂະພາບດີໄປພ້ອມໆກັນ ເຊິ່ງທຸກຄົນທີ່ໄດ້ລອງຈະຕ້ອງມີການບອກຕໍ່ ແລະ ກັບມາຊື້ໃໝ່ອີກດ້ວຍ


ท้าทายกันไปคนละแบบค่ะ ในวงการเราค่อนข้างเป็น Center จะทำอะไร มันมีผลต่อคนที่ชื่นชอบเรา และที่สำคัญเราต้องสวยและดูดีตลอดเวลา ผลงานที่ออกไป ทุกคนต้องประทับใจเรา ว่ามันคือความสามารถที่เราถ่ายทอดให้ทุกคนมีความสุขส่วนในด้านธุรกิจ เราจะเป็นต้นแบบในการหาผลิตภัณฑ์ เราจะต้องคิดว่า เราจะหาสิ่งที่ดีและมีประโยชน์อย่างไรเพื่อให้ทุกคนได้รับประโยชน์สูงสุด ที่สำคัญเราจำเป็นจะต้องศึกษาพฤติกรรมการรับประทาน และดูว่ามีปัจจัยไหนบ้างที่ทำให้คนมีพุง อ้วนง่าย และมีอะไรที่จะระงับและช่วยส่งเสริมให้พวกเขาได้รับประโยชน์สูงสุด เพื่อให้กลับมามีหุ่นสวย และสุขภาพดีไปพร้อม ๆ กัน ซึ่งทุกคนที่ได้ลองจะต้องมีการบอกต่อและกลับมาซื้อใหม่อีกด้วย


ມີຜະລິດຕະພັນຕົວໃດແດ່ໃນຕອນນີ້ທີ່ Popular ຫຼາຍທີ່ສຸດ?

ຕອນນີ້ກໍຈະເປັນຕົວອາຫານເສີມຫຼຸດນໍ້າໜັກ S8 ຂອງ “ປະກາຍຟ້າ” ເພາະວ່າມີສານສະກັດຈາກທໍາມະຊາດເຖິງ 8 ຊະນິດ ຫຼັກໆແມ່ນໝາກມ່ວງອາຟຣິກກາ ແລະ ໝາກເລັ່ນ ເພາະເມື່ອເຮົາຈ່ອຍລົງຈາກການສະຫຼາຍໄຂມັນສ່ວນເກີນໄປແລ້ວ ທ່ານຍັງຈະໄດ້ຮັບວິຕາມິນທີ່ຊ່ວຍເຕີມເຕັມສິ່ງທີ່ຂາດຫາຍໄປໃນຮ່າງກາຍ ແລະ ຈະບໍ່ເຮັດໃຫ້ໂຊມນໍາ ຮັບຮອງວ່າຫຸ່ນດີແບບໝັ້ນໃຈ ບໍ່ມີຜົນຂ້າງຄຽງສຸຂະພາບຈິດດີຂຶ້ນຢ່າງແນ່ນອນເລີຍແທ້ໆ


มี Product ตัวไหนในตอนนี้ที่ Popular มากที่สุด

เป็นตัวอาหารเสริมลดน้ำหนัก S8 ของประกายฟ้า เพราะมีสารสกัดจากธรรมชาติถึง 8 ชนิด ตัวหลัก ๆ คือมะม่วงแอฟริกันและมะเขือเทศทอง เพราะเมื่อผอมจากการสลายไขมันส่วนเกินไปแล้ว คุณก็ยังจะได้รับวิตามินที่ช่วยเติมเต็มสิ่งที่ขาดหายไปในร่างกาย และจะไม่ทำให้เราโทรมด้วย รับรองว่าผอมมั่นใจ ไม่มีผลข้างเคียงสุขภาพจิตดีขึ้นอย่างแน่นอนเลยจริง ๆ


ອາຍບໍ່ເຄີຍອົດອາຫານເລີຍ ພຽງແຕ່ຮູ້ຈັກເລືອກຮັບປະທານອາຫານທີ່ມີປະໂຫຍດ ແຕ່ຕ້ອງງົດຂອງທອດຂອງມັນທຸກຊະນິດ ງົດຮັບປະທານອາຫານແລງ ແລະ ເພີ່ມຜັກ, ໝາກໄມ້ສົດໆ ຈະໃຫ້ຄຸນຄ່າ ແລະ ສານອາຫານຫຼາຍຂຶ້ນ


อายไม่เคยอด แต่แค่รู้จักเลือก เลือกรับประทานอาหารที่มีประโยชน์ ต้องงดของทอดทุกชนิด งดของมัน ๆ งดทานมื้อดึก และเพิ่มผักสดและผลไม้ดิบ ๆ ทานจะให้คุณค่าและสารอาหารมากขึ้นค่ะ


ເງິນແມ່ນຊື້ບໍ່ທຸກຢ່າງ ແຕ່ຊື້ຄວາມສະດວກສະບາຍຂຶ້ນໄດ້ ແຕ່ຊື້ຄວາມສຸກຄວາມຈິງໃຈບໍ່ໄດ້ ສໍາລັບອາຍແລ້ວຖ້າເລືອກໄດ້ອາຍເລືອກເປັນຜູ້ໃຫ້ຫຼາຍກວ່າການເປັນຜູ້ຮັບ ເນື່ອງຈາກຍິ່ງໃຫ້ເຮົາຍິ່ງຮູ້ສຶກພູມໃຈ ຮູ້ສຶກອີ່ມ ຮູ້ສຶກເຕັມ ຍິ່ງໃຫ້ຍິ່ງໄດ້ ແລະ ຍິ່ງຖ້າສິ່ງທີ່ໄດ້ມາເປັນພະລັງບວກ ມັນຈະຊ່ວຍໃຫ້ອາຍມີກໍາລັງໃຈຕໍ່ສູ້ ຢາກຈະສ້າງສັນສິ່ງດີໆ ໃນທຸກໆມື້ ທີ່ຈິງແລ້ວຖ້າຫາກເຮົາມີ ເຮົາຮູ້ຈັກເກັບ ຮູ້ຈັກແບ່ງປັນ ລົງທຶນ ເຮົາຮອບຄອບ ແລະ ທີ່ສໍາຄັນ ຢ່າງເອົາປຽບໃຜເດັດຂາດ ຈະເຮັດຫຍັງກໍຕາມຖ້າບໍ່ເຮັດດ້ວຍຄວາມຮັກກໍຕ້ອງເຮັດດ້ວຍໃຈ ມັນຈະຍິ່ງເຮັດໃຫ້ສິ່ງທີ່ເຮົາລົງມືເຮັດໄປນັ້ນເກີດມີຄຸນຄ່າ


เงินไม่ได้ซื้อได้ทุกอย่างค่ะ ซื้อความสะดวกสบายขึ้นได้ แต่ซื้อความสุขความจริงใจไม่ได้ สำหรับอายแล้ว ถ้าเลือกได้ อายเลือกเป็นผู้ให้มากกว่าการเป็นผู้รับ เนื่องจากยิ่งให้ เรายิ่งรู้สึกภูมิใจ รู้สึกอิ่ม รู้สึกเต็ม ยิ่งให้ยิ่งได้ และยิ่งถ้าสิ่งที่ได้มาเป็นพลังบวก มันจะช่วยเพิ่มพลังให้อายมีกำลังใจสู้ต่อ อยากจะสร้างสรรค์สิ่งดี ๆ ในทุก ๆ วัน จริง ๆ ถ้าเรามี เรารู้จักเก็บ รู้จักแบ่งปัน ลงทุน เรารอบคอบและที่สำคัญ อย่าเอาเปรียบใคร ทำอะไรก็ตาม ถ้าไม่ทำด้วยความรักก็ต้องทำด้วยใจ มันจะยิ่งทำให้สิ่งที่เราทำลงไปนั้นเกิดคุณค่า​


ອາຍເປັນຄົນທີ່ມັກຫຼິ້ນດົນຕີ, ອ່ານໜັງສື, ອອກກໍາລັງກາຍ ຫຼື ສິ່ງທີ່ໃໝ່ໆ ທີ່ເຮັດແລ້ວເຮົາໄດ້ພັດທະນາ ອາຍຈະເລືອກການພັດທະນາໃນດ້ານທີ່ອາຍໃຫ້ຄວາມສົນໃຈກ່ອນ


งานอดิเรกที่ชอบมาก ๆ

ชอบเล่นดนตรี อ่านหนังสือ ออกกำลังกาย หรืออะไรใหม่ ๆ ที่ทำแล้วเราได้พัฒนา อายจะเลือกการพัฒนาในด้านที่อายสนใจก่อนค่ะ

ກ່ອນໜ້ານີ້ຍອມຮັບວ່າຢ້ານຫຼາຍໆສິ່ງ ຫຼາຍໆຢ່າງໃນຊີວິດ ເພາະທຸກຢ່າງມັນໃໝ່ສໍາລັບເຮົາໄປໝົດ ແຕ່ເມື່ອເຮົາໄດ້ຮຽນຮູ້ແທ້ໆ ຍິ່ງຮູ້ສຶກວ່າສິ່ງທີ່ເຄີຍຢ້ານ ເມື່ອເຮົາຜ່ານມັນມາໄດ້ມັນກໍບໍ່ມີຫຍັງທີ່ຈະຕ້ອງຢ້ານອີກຕໍ່ໄປ ຕອນນີ້ອາຍພຽງແຕ່ຢາກເຮັດໃຫ້ທຸກໆມື້ໃຫ້ຄອບຄົວມີຄວາມສຸກ ເຮົາຈຶ່ງຢາກເຮັດໃນສິ່ງທີ່ດີໆ ແລະ ພັດທະນາຕົນເອງໃຫ້ພ້ອມທຸກຢ່າງທີ່ຈະເກີດຂຶ້ນ ອາຍເຊື່ອວ່າຈະຮ້າຍຫຼືດີ ດຽວມັນກໍຈະຜ່ານໄປເອງ


ก่อนหน้านี้ ยอมรับว่ากลัวอะไรหลาย ๆ อย่างในชีวิตมาก เพราะทุกอย่างมันใหม่สำหรับเราไปหมด แต่พอเราได้เรียนรู้จริง ๆ กลับรู้สึกว่า สิ่งที่น่ากลัวพอเราผ่านมาได้ มันก็ไม่มีอะไรที่น่ากลัวอีกต่อไป ตอนนี้อายเพียงแค่อยากทำทุก ๆ วันให้ครอบครัวมีความสุข เราถึงอยากทำอะไรดี ๆ และพัฒนาตัวเองให้พร้อมต่อทุกอย่างที่จะเกิดขึ้น อายเชื่อว่าไม่ว่าร้ายหรือดี เดี๋ยวมันก็จะผ่านไปค่ะ​


ຝາກໃຫ້ແຟນໆ WOW Magazine Society ທັງທີ່ ສປປ ລາວ ແລະ ທີ່ປະເທດໄທ

ອາຍຢາກຝາກໃຫ້ທຸກຄົນເປີດໃຈກັບສິ່ງທີ່ດີໆ ທີ່ອາຍໄດ້ຄິດເຮັດເພື່ອທຸກຄົນມັນປອດໄພ ແລະ ເຫັນຜົນໄດ້ແທ້ໆ ຕັ້ງແຕ່ອາຍໄດ້ສຶກສາພຶດຕິກໍາຂອງຄົນຕຸ້ຍ ຂໍ້ເສຍຂອງຄົນທີ່ຕຸ້ຍແມ່ນຈະປ່ວຍທັງທາງກາຍ ແລະ ທາງໃຈ ອາຍບໍ່ຢາກເຫັນຄົນໄທ ຫຼື ຄົນ ສປປ ລາວ ທີ່ຈະຕ້ອງມີສຸຂະພາບທີ່ບໍ່ດີ ອາຍຢາກໃຫ້ທຸກຄົນມີຄວາມໝັ້ນໃຈຫຼາຍຂຶ້ນ ມີເວລາໄປສ້າງສັນສິ່ງທີ່ດີໆ ທີ່ເລີ່ມຕົ້ນຈາກຄວາມໝັ້ນໃຈ ມີການພັດທະນາຕົນເອງຄືກັບທີ່ອາຍກໍາລັງເຮັດຢູ່ໃຫ້ມີສຸຂະພາບແຂງແຮງ ສຸດທ້າຍ ອາຍຢາກຝາກໃຫ້ທຸກຄົນຮັກຕົວເອງ ຮັກຊີວິດ ຮັກຄອບຄົວ ແລະ ເຮັດທຸກໜ້າທີ່ໃຫ້ດີທີ່ສຸດ ເພື່ອທຸກຄົນທີ່ເຮົາຮັກ ແລະ ເພື່ອປະເທດຂອງເຮົາຈະໄດ້ພັດທະນາຕໍ່ໄປ ແລະ ອາຍຂໍຂອບໃຈທ່ານ ສຸວັດ ເທດສາລີ ແລະ WOW Magazine Society ຫຼາຍໆ ທີ່ເປີດໂອກາດໃຫ້ອາຍໄດ້ບອກຕໍ່ເຖິງຄວາມເປັນອາຍ ແລະ ສິ່ງທີ່ອາຍກໍາລັງເຮັດຢູ່ ຂໍໃຫ້ WOW ແນະນໍາສິ່ງທີ່ດີໆ ໃຫ້ຢູ່ຄູ່ຄົນໄທ ແລະ ຄົນ ສປປ ລາວ ໄປດົນໆເລີຍ

ฝากอะไรให้กับแฟน ๆ Wow Magazine Society ทั้งที่ สปป ลาว และที่เมืองไทย

อายฝากให้ทุกคนเปิดใจกับสิ่งดี ๆ ที่อายได้คิดและทำเพื่อทุกคน มันปลอดภัยและเห็นผลได้จริง ๆ ตั้งแต่อายได้ศึกษาพฤติกรรมของคนอ้วน ข้อเสียของคนที่อ้วนคือจะป่วย ทั้งทางกายและทางใจ อายไม่อยากเห็นคนไทยหรือคน สปป ลาวจะต้องมีสุขภาพที่ไม่ดี จิตตก อายอยากเห็นทุกคนมั่นใจขึ้น มีเวลาไปสร้างสรรค์สิ่งดี ๆ ที่เริ่มต้นจากความมั่นใจ มีการพัฒนาตนเองเหมือนที่อายทำ ให้เรามีสุขภาพแข็งแรง สุดท้าย อายฝากให้ทุกคนรักตัวเอง รักชีวิต รักครอบครัว และทำทุกหน้าที่ให้ดีที่สุด เพื่อทุกคนที่เรารักและเพื่อประเทศของเราจะได้พัฒนาต่อไปนะคะ และอายขอขอบคุณพี่เก่ง และ Wow Magazine Society มาก ๆ ที่เปิดโอกาสให้อายได้บอกต่อถึงความเป็นอายและสิ่งที่อายทำ ของให้ WOW แนะนำสิ่งดี ๆ ให้อยู่คู่ชาวไทยและชาวสปป ลาวไปนาน ๆ เลยค่ะ

30 views0 comments
bottom of page